דלג לתוכן הראשי

אני לא רואה בכלל מוצרים אצל הספק

אם נעלם הקטלוג המלא של הספק מתוך המערכת לעיתים זה נגרם בגלל שהמחירון אינו בתוקף.

.צריך פשוט להיכנס למערכת ולעדכן את תוקף המחירון

  1. היכנסו לניהול ספקים>> בחרו את הספק הרלוונטי>> לחצו על כפתור מחירונים

  2. בעמוד מחירונים תוכלו לראות את הסטטוס מחירון של הספק פעיל/לא פעיל

    🔴 נקודה אדומה מסמנת מחירונים לא פעילים

    🟢 נקודה ירוקה מחירון פעיל - שימו לב לכל ספק יכול להיות רק מחירון אחד פעיל

  3. במידה והמחירון אינו פעיל ניתן ללחוץ על סימן העיפרון ולערוך את ההגדרות של המחירון כולל תאריך תוקף.